تاثير موبايل بر بازاريابي مدرن


تلفن همراه براي هميشه نحوه زندگي روزمره ما را تغيير داده‌ است و تاثير زيادي بر آينده بازاريابي داشته است. تجربه ما با استفاده در موبايل آسان‌ تر و بهتر مي‌ شود، و به زودي هيچ محدوديتي براي لحظاتي وجود نخواهد داشت که مردم به دنبال کمک باشند. در نتيجه، برندها داراي فرصت‌هاي بيشتري از هميشه براي ارائه ارزش در زندگي مردم دارند، برندها فراتر از روش هاي قديمي با مخاطبان و مشتريان خود در ارتباط خواهند بود و اين همان آينده بازاريابي است. 


اما ما کاري براي انجام دادن داريم! تحقيقات ما نشان مي‌دهد که مفيد بودن تاثير مثبتي بر خريد و توصيه دارد، با اين حال کم‌تر از يک سوم تجارب برند به عنوان کمک‌ کننده توصيف مي‌ شوند و حتي شرکت هاي بزرگ مانند گوگل نيز از اين مسئله مصونيت پيدا نمي‌ کنند. چالشي که ما به عنوان يک صنعت در حال تغيير با آن روبرو مي‌ شويم تمرکز از برند به جاي قرار دادن مشتري در مرکز استراتژي بازاريابي خود و تعهد به اندازه‌ گيري بازاريابي ما براساس ارزش واقعي مشتريان در کسب‌ و کار ما است.


تمرکز بر نيازهاي مشتريان در بازاريابي مدرن


 براي رسيدن به جايي که مصرف کنندگان مي‌ خواهند، بايد يک گام جلوتر باشيم و نياز هاي آن ها را شناسايي کنيم. براي انجام اين کار اقداماتي بيشتر از نگرش هاي تبليغاتي نياز است. براي پيش‌بيني و رسيدگي به آنچه که مصرف کنندگان مي‌خواهند استراتژي بازاريابي ما بايد به روز و ديجيتالي باشد، همه ما مي دانيم که اين امر ضروري است ولي با مفهوم و نحوه چگونگي آن آشنايي نداريم. 



به منظور مرتبط بودن و کمک به افراد، ما به داده‌ها نياز داريم. و نه فقط اينکه آن را داشته باشيم، بلکه با آن هوشمند باشيد و از آن به گونه اي استفاده کنيد که در ارتباطات بازاريابي ما هر قدم از مسير را تکميل مي‌ کند.

اين روشي است که واقعا مصرف‌ کننده را در قلب استراتژي خود قرار مي‌ دهد، نيازهاي آن‌ها را ثبت و کسب‌ و کار مان را رشد مي‌ دهدبه منظور مرتبط بودن و کمک به افراد، ما به داده‌ ها نياز داريم. با داده ها هوشمند باشيد و از آن به روشي استفاده کنيد که در هر مرحله از ارتباطات بازاريابي، ارزشي را اضافه کند. اين روشي است که واقعا مصرف‌ کننده را در الويت قرار مي دهد، و نيازهاي وي را ثبت و بيزينس را رشد مي‌ دهد.

در اين ميان استفاده از نرم افزارهاي مختلف نقش پر رنگي را ايفا مي کند از جمله: نرم افزار تيکتينگ، نرم افزار پشتيباني مشتريان، نرم افزار help desk، نرم افزار پورتال مشتريان، نرم افزار رسيدگي به درخواست مشتريان، نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان و . که هر کدام به بهبود سرويس دهي به مشتريان ما را ياري مي دهند.


بهبود تجربه مشتري و بازاريابي


همه اينها نيازمند تغيير هستند. خوب، چطور شروع کنيم؟ ما فکر مي‌کنيم که سه واقعيت جديد براي کسب و کارها وجود دارد که بايد بر روي آن تمرکز کنيم. بياييد با اولي شروع کنيم: براي بهبود تجربه مشتري، ما بايد سيلوهاي سازماني و تکنولوژيکي را تجزيه کنيم. اين پيچيده‌ترين و چالش برانگيزترين واقعيت است که همه ما با آن روبرو هستيم. اين به معناي نگاه کردن به اين است که چگونه کسب‌وکار ما سازمان دهي شده‌است و از چه فن‌آوري استفاده مي‌کنيم و سپس راهي براي ارتباط بهتر آن پيدا مي‌کنيم.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاريابي ,افزار ,مشتريان ,نياز ,کنيم ,استفاده ,آينده بازاريابي ,واقعا مصرف‌ ,مصرف‌ کننده ,بهبود تجربه ,نياز داريم ,واقعا مصرف‌ کننده ,بودن و کمک به افراد،
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kelsey دبیر عربی گرماتاب صنعتی اهل سنت و جماعت (عکس) وبلاگ شرکت طراحی سایت webappland مهاجرت به کشور گرجستان بزرگترین فروشگاه بازی های PC و موبایل صدای نوشته های من Louis